Muchas mejoras prometen nuestros amigos de Cebas con esta actualización, la primera, de este motor de render e iluminación global. Una de las más esperadas era la solución a los muchos problemas de animación con iluminación global activado. A parte soluciona algunos bug encontrados.
Esta mejora junto a otras casi vendrán implementadas en la nueva actualización:
Updated and Optimized Area Light Types
Double Precision Anti Aliasing to fix Scanliner Issues
Max. 2X Speed Improvement when Building MSP Acceleration
Enhanced Brute Force GI Importance Sampling Method
NEW! Highly Optimized, Real Area Rectangular Light Type
3 GI -Engines, New: fRAnimation to Render GI-Animations
Over all Enhancements and Improved Accuracy of GI-Renderings
Streamlined Material Editor Interface
New Skylight feature for Improved Illumination Handling
True Saturation GI-Controls
True GI-Contrast Controls with HDRI Support
Enhanced Rraytracer Texture Filtering
Raytraced Soft-Shadow Types: Disc, Rectangle, Sphere, Cylinder
Enhanced Color Shadow Map
Additional Sub Surface Scattering Features
Workflow Enhancements when Saving/Deleting/Reusing GI-Solutions
Better Integration with Shag:Hair
Ala a buscar....
(saluditos para Germán y Askelmar)
Un saludo,