Ver Mensaje Individual
  #471 (permalink)  
Antiguo 15/03/2009, 09:23
Sesshaku
Moderador

Antigüedad: 18 años, 11 meses
Respuesta: Empire: Total War (2º parte)

Cita:
Granville69 wrote:

Please have faith in us. The campaign AI team are fixing invasions and other issues. The battle team is fixing fort pathfinding and naval avoidance and boarding etc. The sound team are fixing sound issues and the graphics team are fixing display issues. We've fixed the video problems. We do have a presence on these boards contrary to what has been said. I have posted a number of times.
This isn't the Medieval II team, this is the Empire team and we'll deliver patches via steam quicker than for any previous total war game. Yes we recognise steam has created it's fair share of problems for some people but one great advantage of steam is we can get fixes to you much quicker.
I can't give you a list of every fix that's been done, because I don't have a definitive list, that is forthcoming.
Una mini traducción que acabo de hacer diría:

"Por favor tengan fe en nosotros, el equipo de la IA de campaña está mejorando el tema de las invasiones y otras cosas.
El equipo de batalla está arreglendo el pathfinding ( encontrar camino ).
El equipo de sonido está arreglando los problemas de sonidos, y el equipo gráfico los problemas de display.
Arreglamos problemas con los videos.
Este no es el equipo del MTW2, este es el equipo ETW y vamos a traerles patchs via steam más rápido que en cualquier otro TW.
Reconocemos que steam creó un serio númerio de problemas para varios, pero una gran ventaja de sream es que podemos lanzar patch mucho más rápido.
No puedo darles una lista de todo lo solucionado, porque no la tengo, eso lo verán pronto."

Saludos

Última edición por Sesshaku; 15/03/2009 a las 09:28