Ver Mensaje Individual
  #1051 (permalink)  
Antiguo 25/03/2005, 14:44
Elvenezolano19

Antigüedad: 20 años, 3 meses
Todo hiba bien con el server rumano....

Este mensaje lo ocnsegui en los faq de la pagina....

Para todos los nukeros, creo que estan son malas noticias....

As.Ro nu ofera suport MySQL pentru site-uri construite integral pe aplicatii PHP-NUKE, XOOPS, phpWebSite sau phpBB . Aceasta masura a foat luata in vederea promovarii creatiilor originale si dezvoltatorilor de aplicatii PHP si MySQL . ----

Por lo visto, no dan bases de datos a sitios prefabricados...

La base de datos no se consigue al momento...hay que enviar un mail y esperar qe te manden los datos.. es mas o menos lo que se puede leer en el parrafo siguiente:

Pentru a beneficia de suportul PHP+MySQL trebuie sa dovedesti ca sti sa lucrezi cu aceste doua facilitati.
Trimite pe adresa [email protected] cererea de activare a serviciului PHP+MySQL mentionand :
1. numele de utilizator cu care esti inregistrat pe As.Ro ;
2. parola dorita pentru accesul la baza de date ;
3. detalii despre aplicatia pe care vrei sa o dezvolti utilizand PHP si MySQL .
[I]

Otro mensajito que vi..fue este:

Din 11 Martie 2004, controversata functie mail( ) din PHP este din nou activa pentru toti utilizatorii As.Ro.

Noua configuratie va permite utilizatorilor As.Ro trimiterea de mesaje email prin intermediul scripturilor PHP. Fiecare utilizator poate trimite zilnic 50 de mesaje la un interval de minim 60 de secunde .

In momentul depasirii limitei de 50 de mesaje, orice email trimis din PHP va fi returnat catre utilizator impreuna cu un raport ce va contine numarul de mesaje trimise cu succes, numarul de mesaje returnate precum si data ultimului mesaj acceptat pentru livrare .

...

Creo que despues de todo, la cosa no marcha tan bien con el sitio de rumanos.... ah, y todo eso me di cuenta despues que me registre.... que lastima

...Simón Bolívar

¡¡ Viva Venezuela... Mi Patria querida
y quien la libertó mi hermano fue SIMON BOLIVAR...¡¡¡ :-D